reklama

Prečítala som Polnočný denník od Matkina

„Ak máte nejaký odkaz, vyryte ho na irídiovú dosku a vystreľte do vesmíru. Mne je zle a nekomunikujem.“ (Maxim E. Matkin)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Prečítala som si Matkinov Polnočný denník, vlastne ja som zožrala na jeden hlt. Napchala som si ho do tlamy a ešte teraz mi po brade tečú všetky tie šťavy.


V čase môjho pseudointelektuálneho vrcholu som Matkina odmietala čítať, ale vtedy som odmietala jesť čokoľvek čo obsahovalo kakao, piť alkohol a bola som do špiku kostí presvedčená, že až do konca života budem rovnako zamilovaná len do jedného človeka.

Ale teraz bez pocitu, že by mi v priebehu noci výrazne kleslo IQ, môžem povedať, že Matkin sa mi čítal dobre a celkom dobre som mu rozumela, nech to vyznie akokoľvek povrchne, plytko a konzumne.

Išla by som sa ním ožrať.


Možno je to preto, že v poslednej dobe zhltnem všetko, čo aspoň trochu zaváňa človečinou a (aj keď deformovanou) realitou. So zvrátenou radosťou sa hrabem v myšlienkových zvratkoch iných, stačí ak je to napísané v 1. osobe a hoci hlavná myšlienka nie je hneď zrejmá, to je pre mňa ten pravý bulvár.


Možno je to mojou schopnosťou (ne)komunikovať a tým, že sa nepýtam, ale čakám, až ľudia začnú rozprávať sami od seba.
Neobmedzovanými otázkami a očakávaniami odpovedí


Radšej mlčať než aby bolo vopred jasné:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • kam smeruješ svoje otázky a

  • akú chceš odpoveď a

  • aký chceš mať potom z toho pocit a

  • do akej situácie ma chceš vtiahnuť?



Andrea Adamčíková

Andrea Adamčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hromadného výskytu od A po Z. Zoznam autorových rubrík:  aj dnes vyšlo SlnkoInžinierska odyseaz denníka vzťahovej bulimičky"57"Z ružového zápisníkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu