reklama

Byť jeden deň chlapom

Myslím, že by som nechcela byť chlapom, nemáte to ľahké.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Ráno.

Vstávali sme dvaja.

Na raňajky otruby. Žena, ja som lovec, chcem kus mäsa! No a čo, že mám vysoký krvný tlak a cholesterol.
Dostal som superzdravý kyslomliečny nápoj namiesto ranného bozku. Keď sa z toho nedoserem, kým prídem do roboty, budem celkom rád.

Došuchtal som sa do kúpeľne. „Kúty“ na čele zasa o kúsok vyššie, dobrý podstavec na parohy.
Umyť zuby, oholiť sa.
Voda po holení hovadsky štípe. Prisámbohu, keď si ešte raz moja stará oholí nohy mojou žiletkou a nekúpi mi nové, tak ju ňou podrežem!

Jupí! Žiadny make-up. S ksichtom ako keby ma ošťala žaba a bez šance niečo s tým spraviť.

Jednoduchá voľba, čo si obliecť, ešte si uviazať oprátku (pardon kravatu) a môžem ísť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Otvoriť, podržať, uvoľniť, pozdraviť, usmiať sa. Veď som nejaký gentleman.


Práca.

Porada, meeting, stretnutie, samé formálne otravnosti, kde si nemôžem vyzliecť ani sako, potím sa ako somár v kufri. Klimatizácia je na hovno, mňa z tých gatí štípe riť a kolegyniam naopak rite mrznú.

Nová brigádnička- asistentka nosí sukne na nerozoznanie od opaskov. Neviem komu a pri čom asistuje, ale na tie jej dlllhé nohy pozerajú aj ženy, videl som ich, skoro si vykrútili krk, keď okolo náš preplávala na obede. Ale keď som povedal ja, že medzi takými stehnami by som kľudne zdochol, už aj som ju mal (jednu vyprážanú po papuli). Od tej malej feministky, s veľkými kozami v roláku, ani vrátiť jej to nemôžem! Vraj sexuálne harašenie, veď počkaj keď ma nabudúce budeš ožratá na vianočnom večierku plieskať po riti. (Asi sa zasa budem pripečene usmievať, ako idiot.)

Stojím, pobehujem alebo chodím hore-dole po schodoch. Nemôžem si sadnúť ani na hajzli, veď nie som buzerant. Určite mám rakovinu prostaty, stále sa mi dá. (Nie, nemôže za to moja tretia káva poobede.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Služobný mobil je preto služobný, ak mi chcú volať ľudia z práce a nie preto, aby som robil služby tebe dráha. Ak Ti nezdvihnem telefón, je to preto, že som v zamestnaní, nie že nechcem byť rušený keď ťa podvádzam (vtedy by som si vypol aj ten druhý a pevnú linku vytrhol zo steny).


Večer doma.

Preventívne kúpim kvety, ale nie ruže, kvôli tŕňom, keby si mi ich chcela oplieskať o hlavu.

Po celom dni rozprávania keď prídem domov nechcem sa rozprávať, nechcem sa rozprávať s tebou ani s nikým na svete, chcem sedieť pred blikajúcou debničkou a nechať si pasívne vymývať mozog, aspoň chvíľu.

Nie, nie som necitlivý hulvát, ani nemáme krízu, ako tvrdia tie xantipy (ktorým ty hovoríš kamarátky), len ty si rozmaznaná keď si si zvykla, že ti stále dookola budem vysvetľovať, to čo aj tak dávno vieš.

Myslím, že by som nechcela byť chlapom, nemáte to ľahké.
Ale zvládate to v pohode, preto vás mám rada.



Andrea Adamčíková

Andrea Adamčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hromadného výskytu od A po Z. Zoznam autorových rubrík:  aj dnes vyšlo SlnkoInžinierska odyseaz denníka vzťahovej bulimičky"57"Z ružového zápisníkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu