reklama

Vinobranie

Vždy si spomeniem na Deň radosti od L+S

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nemám rada takéto masové akcie. Príliš veľa ľudí, bordel v meste a chaos už v aj tak dosť chromej doprave. Každý rok ma pravidelne niečím naserú a potom, aby som si to spokojne išla užívať.

Nemám rada masové akcie.


V dobrom podniku kde vám nalejú víno z pravého hrozna a urobia dobré lokše stôl nezoženiete. Už aj k nám prišli panské móresy a treba mať rezerváciu. Biletára neukecali ani moje modré oči a museli sme si ísť hľadať obživu medzi plebs.

Každý, kto príde na vinobranie musí trpieť asi opakom sociofóbie, pretože:
Aký je program?
Tlačiť sa , predierať sa.

Všade predávajú to isté- žranicu a nejaké home made produkty.


Mesto bohatne a podnikateľov, ktorí túžia mať logo svojej firmy na papundeklovej tabuli pri pódiu pribúda, teda program je štandardne slušný.
Zmeškala som folklórny súbor Poleno, ale za to sme počuli Smola a hrušky a videli Arzén z Terchovej.

Prekvapenie a odmena za nervy a infarktové stavy na mňa čakala na hlavnej tribúne.

Prišiel Peter Nagy s kapelou. Peter Nagy je borec, čo tam po ňom, ale kapela! Jednoducho to vyhrali, kapela hrala famózne a ja som mala od začiatku favorita jasného.

Môj najobľúbenejší bas-gitarista (a asi aj jediný, ktorého poznám)!

Chlap, ktorý hrá absolútne genitálne a vyzerá prudko orgazmicky.

V kombinácii s klasickými hitmi z 80. rokov to fungovalo lepšie ako burčák a radepur, mozog sa mi vlnil v rytme muziky. Vykričali sme si hlasivky, ohluchli sme (postaviť sa pod repárky, tiež nie zlý nápad).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Perfektný výhľad na sexy chlapa s gitarou, po ktorom by som najradšej vrhla vizitku- zabalenú v čipkovaných nohavičkách.

Kamoška: „Ale to je hudobník, taký ti zlomí srdce.“
Ja: „Čo tam pletieš srdce, tam by išlo o úplne iné orgány!“

My sme škriekali falošne, on sa vlnil prudko jebateľne!

Definitívne sme pochopili pri záverečnom sóle, nechcela som byť nič iné len jeho gitarou, čo ten predviedol s rukami na tom nástroji! Ježili sa mi všetky chlpy.

Chcem súkromný koncert a Braňo Valanský bude mať na sebe len gitaru.





...len pomaly, len pomaly, póóómaly...


Andrea Adamčíková

Andrea Adamčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hromadného výskytu od A po Z. Zoznam autorových rubrík:  aj dnes vyšlo SlnkoInžinierska odyseaz denníka vzťahovej bulimičky"57"Z ružového zápisníkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu