reklama

Noci, po ktorých sa ťažko dýcha

Minulosť si ťa nájde, tak ako kedysi...lyrizované a neskutočné. Bude sa hodiť hudba: The Knife- Marble house

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Len tak mimovoľne som si siahla na nos. Keď je mäkký, vraj klamem. V živote som ho tvrdší nemala.

Naozaj sa mi páči, keď je v hlave prázdno. Žiadny smútok, hnev ani šťastie len trochu horúco na zátylku.
Zatiaľ som našla len jeden spôsob ako tento stav dosiahnuť. Chcela by som vedieť, či sa to dá aj chemicky, alebo tú najsilnejšiu chémiu máme v sebe?

Zažila som takých nocí niekoľko, inak a predsa rovnako. Ráno som bola vždy sama. Horký čaj, psychodelická hudba a intenzívny pocit vákua v hlave.


Neviem si predstaviť, či by to zmenila jeho blízkosť.
Dokážeme sa naladiť na pocity človeka? Jedno telo, jedna duša?
Možno ak sa mi budeš pozerať do očí...

Radšej nerozprávam, nejem ani sa nehýbem aj od únavy aj preto, aby som nerozriedila tú atmosféru, zmešaných vôní, chutí a myšlienok.

So zavretými očami koncentrovať sa znovu a znovu na každý okamih.

Schopnosť dokázať čokoľvek.

Milovať sa s hlavou a potom ju stratiť...



Andrea Adamčíková

Andrea Adamčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hromadného výskytu od A po Z. Zoznam autorových rubrík:  aj dnes vyšlo SlnkoInžinierska odyseaz denníka vzťahovej bulimičky"57"Z ružového zápisníkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu