reklama

Voyeur?

Asi som voyeur. No a čo? Hádam si kvôli tomu oči nevypichnem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Pozerám sa kade chodím, bez hanby vypliešťam oči na všetkých naokolo.

Pozorujem gestá, oblečenie a zlomky z osobného života. Počúvam cudzie rozhovory na ulici, v obchodoch aj po telefóne. Drzo otáčam hlavu a naťahujem uši, aby som zachytila, čo najviac.
Nakúkam vám aj cez plece a čítam sms a komu práve voláte.


Zrakový, sluchový a čuchový voyerizmus, ani jeden mi nie je cudzí.

Mám to rada v každej podobe.


Šťavnatým kúskom sú páry.

Na tých môžem oči nechať. Šuchorenie samičiek a natriasanie samčekov, to ma vždy vedelo dostať. Sú takí priehľadní, dá sa čítať koľko sú spolu, či sa hádajú, alebo či by ju vedel podviesť.


Ak ma stretnete na prechode cez cestu na SNP, či na Bajkalskej alebo budem vedľa vás sedieť v autobuse:

Nenechajte sa rušiť, ja som neškodná.

Začnite rozprávať hlasnejšie a mohli by ste mobil natočiť mojím smerom, lebo sa mi zdá, že už začínam trochu škúliť...


Andrea Adamčíková

Andrea Adamčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek hromadného výskytu od A po Z. Zoznam autorových rubrík:  aj dnes vyšlo SlnkoInžinierska odyseaz denníka vzťahovej bulimičky"57"Z ružového zápisníkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu